Selasa, 20 September 2011

^x sabar n x thn dh^

salam ouls...
skunk ni dh msk mggu ke 36 aku pregnant...
rse x sabar nk tgk bb n x larat dh nk bwk prt ni...
check up mggu lepas pun mendownkan aku skit sbb hb trn...
mmg mabuk n loya sgt dh ni...
Dr. bg ubat + drh yg aku kne mkn sblom amik mknan n minum ngan air jus oren utk ubat 2 menyerap lebih cpt dr biase...
so far aku pun x tau sbnrnye vit C ni membantu kite menyerap ubat dgn lebih cpt kalo dibandingkan dgn air suam...
so skunk ni aku sdg menunggu ble tarikh bertuah bb aku ni nk kuar...
kalo bleh nk je deliverkan bb ni 36 mggu tp ble pk blik biarlah normal...
Dr. Hanisah pun ble tgk due bersalin tuk bb first aku pun dh ckp mungkin check-up 6 Okt ni last aku check dgn die kat Pantai Hosp. sbb mungkin pas2 dh bersalin....
so mntk2 la aku mudah bersalin n mntk korang semua doakan tuk aku n bb ni selamat...
jantina tuk bb aku ni nntla aku critekan after semuanye selesai nnt...
klah bye ouls....


0 comments:

Catat Ulasan

LinkWithin

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID