Rabu, 1 Disember 2010

^tek@d^

salam ouls...
aku skunk ni tgh nk membulatkan azam n menguatkan tekad sempena Awal Muharam utk mengubah diri aku sendiri dr mengubah org lain...
cuz x pyh la aku nk sibuk ubah korang sbb nnt ade org lain yg akan ubah korang...
x memenatkan otak aku pkkan korang...
lantakla korang nk wat ape pun janji jgn terusik aku sudah...
time 2 mmg nk kene letop...
so awas bg sesape yg try2 nk usik aku pas ni...
cuz aku tak kuase nk menjaja hal korang...
xde pekdahnye sbb kalo aku x jaje pun semua dh tau...
so pasni aku x kaco korang n yg seangkatan ngan korang n korang juga x perlu kaco hidup aku...
sbb putaran hidup mcm roda sekejap di atas sekejap di bwh...
jd jgn ingat bile berada di atas selamat n tak akan trn ke bwh...
that is not my pray but common live...
bak kate kwn aku senyumlah walau diri disakiti....
klah bye ouls....

4 comments:

Eye_nee berkata...

Jgn Marah2 yer...stock gula2 dah abis ek...ekekeke...betul tu kita tak perlu ubah org lain....ubah diri kita jer dulu kan...

gUl@-gUl@ h@t!kU berkata...

2 la kak..kite ni kak, rambut same hitam tp perangai lain2...yup kak, u'r right cuz x gne mengubah org yg xkan nk berubah...jd biar eryn ubah diri eryn dlu kak...so apepun eryn ucap time kasih bebanyak kat akk sbb sudi bg komen kat blog eryn ni...luv ya...

Eye_nee berkata...

Tp terkdg enyn....bila kita saja yg berusaha mengubah diri menjadi yg terbaik sedangkan dipihak yg lain ttp juga ditakuk lama...mementingkan diri sendiri..mmg betul2 menguji hati kita..nak2 pulak bila org tu hampir setiap hari kita jumpa....gerammmmmmmmmm.......

gUl@-gUl@ h@t!kU berkata...

yup kakak, eryn tersgt setuju...eryn tak kisah kalo mereka2 2 tak membebankan eryn tp eryn akan kisah bile ape yg dilakukan akan melibatkan eryn & org sekitar yg lain...sbb terkdg manusia lupe ape yg dilakukan bersangkutan ngan org di sekitar...mgkn nmpk ianye remeh ttp kdg2 yg remeh akan jd berat...btul tak kak?

Catat Ulasan

LinkWithin

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID