Khamis, 13 Mei 2010

~hOb! b@ru~


ha kat sini nk citer ttg hobi baru anak aku...
pening kpl tgk hobi baru dier ni...
cuz aku tak minat sgt...
ha korang semua mesti nk taukan hobi baru anak aku ni...
dipendekkan citer aku trgkan gune pix ni k...

korang nilailah sndri...


ni ha hobi br dier... korang tawu aper ni... bdk tecik ni pntg jmpe n pntg nmpk inai...
kalo dier dh nmpk tp ko tak pkaikan confirm dier wat acara guling2 mcm dlm filem hindustan tu...
ni smlm punyer design k...
nenek dier jd mangsa...
2 blom tgk lg yg sblom2 ni punye...
ader bungelah apelah...
pening aku dibuatnyer...
dh mcm anak ying aku nengoknye...


ni ha anak yingnyer...
dgn rambut cam kene karen....

ko tgklah dgn muke tak bersalah dier...
adush ai...


3 comments:

bizzonline berkata...

comel je..hiks

Mawar misswateva berkata...

kak ina,
cute la polka dot inai alma tu..hee=)
kisses for her!muaahhh..*geramm*

gUl@-gUl@ h@t!kU berkata...

bizzonline : thank u

Mawar misswateva : nk kiss dtg argh tgk dier...ajak aboy jenjalan rumah...

Catat Ulasan

LinkWithin

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID