Isnin, 12 April 2010

~sedey~

nape erk ader jerk org yg tak puas ati dlm dunia ni...aku asyik membebel bnde yg same jerk dr mggu lepas smpailah ke mggu ni...pepagi lg dh menaikkan darah aku ni...panas...kalo ko dh terasa ati atau tak puas ati nape la mulut ko tu jadi jahat sggh smpai nk jadi radio era bagai...aku skunk ader mengata hal ko ker?setau aku mulut ko jerk yg slalu mengata mengutuk org ckp org tu mcm tulah mcm nilah...pandang tak puas ati kat ko lah aper lah...ko sebenarnye siape nk judge org ikut suke ko...hal2 ko ader aku bercerita satu dunia bagi org tau perangai ko camner...dpn2 jerk nmpk ayu konon...blah la wei...jgn nk perasan yg org tak tau ko mcm mane...talam dua muke, serampang dua mate...tu semua tuk ko nah amik...jgn ingat aku diam2 aku suke...mulut longkang btllah ko ni...(tiada kaitan dgn org yg di luar negara Malaysia)

0 comments:

Catat Ulasan

LinkWithin

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID