Khamis, 8 April 2010

~nt@h knp~

aku tak tau knp org nmpk kite ni jahat semuanyer tapi adakah dier sedar yg diri dier pun same jerk...kalo dh mengata org tu mestilah menampakkan yg diri sendiri tu same jerk tul tak?nape erk?aku ssesgghnye mmg tak pham...ader lagi org mcm ni yg tak sedar diri...semua jahat org nmpk dpn mate tapi jahat diri sendiri menjadikan mate tu bute n hati tu pun bute sama...sendiri tau diri sendiri jgn asyik nk mengata @ mengutuk jerk...ape xde keje lain ker nk wat...jgn hanye kerana bnde kecil diperbesarkan...inikan pulak kalo bnde bsr heboh satu dunia mengata...mgkn sbb dier rase yg diri dier perfect gle kot...mane la tau...so kalo sesape terasa tu aku tak tau la erk sbb sape mkn cili dier rase pedasnyer takkan org lain plak rase pedasnyer tul tak?aku tak mengata sesape cme meluahkan rase jerk...(n3 ni xde kaitan ngan org seberang negara)

2 comments:

green apple berkata...

mulut orang...biarkan je.
afterall tu je pun yang dia mampu buat.

gUl@-gUl@ h@t!kU berkata...

tulah...mengutuk mmg sdp kak di tapi tak sedar yg diri dier tu pun mcm bagus gle...

Catat Ulasan

LinkWithin

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID