Rabu, 31 Mac 2010

~@lm@ new r!de~

blik jerk keje my mum citerla ari semalam Alma watpe...semalam Alma jatuh tertiarap berlari sambil mkn nugget...then nugget yg dh jatuh same tu my father buang..dier suh amik blik nugget tu...cian anak mama...takpe mlm tadi atok dh gantikan, betul tak?atok sggp kuar g bli tuk Alma...so pagi ni Alma bersarapan nugget...yeyey...

satu lagi cerita si tecik hampir tertonggeng disbbkan nak sgt naik basikal jiran sebelah rumah...so dier sempat gak ar naik basikal tu...so pikirnyer pikir aku pun jadilah bli basikal tuk Alma walaupun sblom ni lagi blh bli sbb dier dh mntk tapi aku tahankan jgk taknak bli tapi bile dh smpai tertonggeng bagai takkan la aku nk diamkan diri jerk...

kul 6 ptg semalam aku ajakla abg aku n mama aku g carik basikal tuk Alma...aku sggh kedai basikal dlu tuk survey harga...aku tak trs bli tapi aku g kedai satu lagi...sblom g kedai satu lagi tu Alma taknak masuk kete selagi tak dpt basikal so aku xplain kat dier aku nk tgk kat kedai dpn sane n trs die angguk masuk kete diam...

kat kedai yg satu lagi ianya membuahkan hasil dan aku telah berjaya membelanjakan duit aku tuk membeli basikal anak kesayangan aku ni...so hasilnya adalah basikal ini...


Alma dh menggayakan basikal dier n telah mempomenkan basikal yg baru satu malam kat umah aku tu...hangin aku...tapi budak tecik ni tau tau kayuh lagi...kaki tak sampai...




Tgk tv sambil pegang basikal

0 comments:

Catat Ulasan

LinkWithin

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID