Isnin, 22 Mac 2010

black monday

aku tak paham la kenapa tapi setiap kali ari isnin jerk akan jadi hari malas sedunia tuk aku...
tapi aku tak tau plak korang2 semua ni suke ke tak...
tapi bagi aku la bosan la sbb isnin la hari nk kene keje setelah 2 ari melepakkan diri...
mungkin ke sbb hari ni aku pakai baju yang berwarna hitam yg menampakkan ianya adalah black monday...
ape ke bengongnye aku merepek meraban hari ni...
arghh...malasnyer...
tapi kat ofis skang ni pun bukan aku wat keje aper pun...
paling kuat skang ni pun aku tgh melepak dpn notebook kesayangan aku ni menaip ntah aper2 kat blog...
wakaka...korang semua bace la aper yg aku tulis ni...
membazir jerk bkn ader cite pape pun...
padan muke korang...
sila jgn marah aku sbb membazir waktu korang...wakaka...

0 comments:

Catat Ulasan

LinkWithin

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID