Isnin, 8 Februari 2010

sEcoNd b@by

oppsss tajuk macam aku dh berisi lagi....oh tidak!...entry ni bkn sbb nk citer yg aku dh termengandung lagi tapi aku pelik nape terlalu ramai yg bukak mulut ckp aku dh bleh mengandung lagi...aper dier ingat bersalin tu tak sakit...sakit wooo...Tuhan je yg tau...bkn aku taknak mengandung lagi tapi bagi la aku space tuk lupekan sementara rase sakit yg tak bleh nak diceritekan, digambarkan, diluahkan dan aper-aper ajelah...so bagi those yg blom tahu tu aku skunk ni nk bagitau yg aku takkan mengandung lagi sehingga tahun 2011 ni ok...sbb skunk ni aku nk membesarkan anak aku yg baru berumur 1 tahun setengah...bkn aper aku nk anak aku besar dulu supaya dier tau nak bezakan adik dier ngan anak patung....watnyer dier kudakan adik #2 dier mau menangis air mata darah aku....bkn senang nak kuarkan dier oiiii...nyawa aku ni cam nak putus oiii...gle ko senang2 jerk nk kudakan anak aku lagi sorang tu....mak tak sanggup....so korang2 aku dh bagitau yg aku skunk ni tidaklah berisi lagi...hahaha...

my love, me n my deary gurl..
still 3 of us...right now...

0 comments:

Catat Ulasan

LinkWithin

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID