Rabu, 3 Februari 2010

sakit perut vs mata bengkak...

Hari ni ntah kenapa hati aku sakit sgt...
bengang gler raser semua tak kene..pepagi lagi dh mcm ni...maner taknyer aku bgn pagi jerk perut aku dh start sakit n ntah aper yg berlaku mlm tadi smpai aku pun tak tau knape mate aku bengkak...nk kater aku nangis air mata takde plak kuar..nak kater aku allergy takkan kat mate jerk...tak dpt aku nk bgtau knape...
aku order mkn pun budak tu wat salah lagi...
panas btl hati aku...aku kater nk letak dlm polystren die letak dlm plastik...
bile aku kater taknak bawang goreng dier tabur lagi byk bawang goreng...hangin 1 badan aku dibuatnyer...nasib baik tak meroyan jerk...
lastly makanan tu aku jamah sikit jerk...hantu kacang btl la bdk ni...membazir duit aku jerk...
pastu dh siap mkn perut bertambahla sakit mcm gunung berapi nak kuarkan laha panas...
tapi membuangnyer tidak...apa kes aku hari ni...ntahla...aku sendiri tak bleh nk jawabkan...
oklah aku nk wat keje walaupun malas yg bertapak kat dlm jiwa raga aku ni menggila...
*
*
*
*


0 comments:

Catat Ulasan

LinkWithin

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID