Isnin, 22 Februari 2010

penanggungan telah berakhir hari ini...

so nk citer kat sini yg aku telah bebas dari menanggung kerja org yg bercuti untuk bersalin pada hari ini...suke ati aku...actually penanggungan tu berakhir 6/2/2010 ari tu tapi memandangkan kawan aku extend cuti sampai last week so Penolong Pengarah aku srh aku extend amik keje dier smpai last week hokeh...tapi after 6/2 ari tu aku wat keje tu tak bergaji keh...takpelah tolong kawan...so aper2 pun selamat naik keje tuk kawan aku tu...n semoga dpt bwk baby dier dtg Melaka cecepat...yeh...

4 comments:

johnlabu berkata...

ape lagi....xreti2 ko nk bwk aku g mcd ke?

gUl@-gUl@ h@t!kU berkata...

masalahnye duit tanggungkerja tak dpt lagik..huahuahua

green apple berkata...

takpe, sok sok time u, dorang lak tanggung.

gUl@-gUl@ h@t!kU berkata...

yup...nnt time I diorg yg kene tanggung...huahuahua...lantak korang la yang nk menangung tu...

Catat Ulasan

LinkWithin

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID