Jumaat, 12 Februari 2010

m@k@n2...

kat ofis hari ni gle banyak makanan...
pagi tadi aku makan nasi ayam yang dibelanja oleh 3 org ibu mengandung...
wah sgt best....tapi nape kuah kicap dier manis sgt ye...
(org dh bagi siap nk bagi komen plak...banyak cantik muke ko)
time kasih kakak2 yg membelanje...
lain kali bagi lagi yerk...yumyum...
n ptg ni plak dpt makan bubur yg dibelanja oleh kakak ofis yg skunk ni tgh continue study kat UITM Perak...
time kasih kak semoga murah rezeki n semoga dapat anugerah dekan...
hahaha...
tapi aku tak pham kenape ader org yg suke sgt membungkus makanan...gle banyak gtu...
siap bleh kate amik makanan org yg takde kat ofis mean yg bercuti la...
sepatah kate husband aku..."tak paham la"...
so far aku segan nak membungkus ni...
bukan aper kengkadang tu rase malu...
dan satu lagi mungkin org mcm ni takde rase malu kot...
banyak duit pun tak guna kalo mcm tu punya perangai...
oklah...dari aku membebel asyik ingat perangai diorg jerk baik aku pikir benda lain...
byebye.....
*
*
*
*
*
*
*
*





4 comments:

Mawar misswateva berkata...

kak ina mkn byk pn xpe..
kurus!sy jeles okehh..=P

gUl@-gUl@ h@t!kU berkata...

masalahnyer mawai kak ina raser dh tembam la jugak...tudung semua ketat mgkn tak nmpk naik kat badan tapi nmpk naik kat pipi...hahaha...

Puteri Hasnizah berkata...

kuah kicap yg manis tu mmg akk saje up utk ko pnya nasi ayam jek...hehehe.bagi ko kena kencing manis

gUl@-gUl@ h@t!kU berkata...

ader jugak rupenyer org yg bace blog gue sesenyap...takpe2 ina tak kisah kalo ader pape masalah yang tak digemari bagitau yer...masalahnyer kak boleh potong kaki...ina tercurah semua skali...aduhai...org dh banje makan jelah...time kasih le kak lepas naik dr pantang nnt banje lagik eh...kenduri dpt anak plak...hahaha..

Catat Ulasan

LinkWithin

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID