Rabu, 17 Februari 2010

kUrsuS @dobe pHotOshoP

aku hari ni dan 24 Feb ni berkursus adobe photoshop di Kolej Komuniti Selandar...
tapi ntah aku praktiskan ke tidak ntah ape yg aku blaja...
setakat nni ok lah ape aku blaja aku ingat tapi akan datang....kuang3x...
so far takdelah susah sebenarnyer sbb kite kene byk xplore benda mcm ni...
so sbenarnye skang aku guna GIMP Portable..
senang sbb masuk dlm pendrive jerk...
so kalo korang rase korang nk GIMP tu korang ambik kat portable apps dlm internet...
by da way korang bleh la download aper yg korang nk skali...
mcm2 ader...
hasil dr aku pergi kursus ari ni spt di bawah ni..simple tapi aku suke sbb baby ni chumel....
chumelkan?
*
*
*

(nnt aku mskkan n3 cuti CNY aku k, skang ni nk rehat dlu)..



0 comments:

Catat Ulasan

LinkWithin

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID