Khamis, 11 Februari 2010

h@ri yg s!buk

Aku skunk sedang sibuk tuk mengindahkan lagi blog aku...sajer try2 jer..nasib baik ader kawan bleh tolong ajarkan...thank sgt2..bkn aper aku ni tak pandai bab2 ni...(a'ah mcm aku pandai jer bab lain..ye sgt)...jadi aku skunk dlm proses pembelajaran utk mencantikkan blog aku yg dlu mcm ape2 ntah..so 2 Cik Nana thank sgt2..aku masih nak blaja ngan ko so jgn marah kalo aku tanyer n menyibuk kat tmpt ko yg ader cik teddy chumel tu k...byk lagi sebenarnye ni...ssh la coding dier...jadi aku nak ko ajar aku sampai aku tak pyh nk tanyer ko lagi...hahaha...


1 comments:

Nana berkata...

mondai wa nai yūjin ni ! hahahahah

Catat Ulasan

LinkWithin

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID