Isnin, 1 Februari 2010

Kemas bilik yg ciput...

Hari ni baru dpt update blog...bkn aper Sabtu dan Ahad ssh skit nk update...bercerita pasal hari Sabtu plak, hari tu aku sibuk mengemas bilik aku (bkn rumah ok) setelah lamer aku tak membuang segala habuk yg melekat kat dinding, almari, langsir n pape jelah kat dlm bilik tu termasuklah segala tahi cicak yg bleh dikumpulkan di dalam 1 balang tuk perhiasan(gler pemalas nak mampos aku ni)...
 
cerite mcm bilik tu bsr gler...bilik tu ciput jerk tapi disebabkan tahap kemalasan yang teramatlah tebal dlm jiwa ni jadi aku perapkan bilik tu tak berkemas semenjak aku mengandung 7 bln(kalo tak silaplah...ntah2 lagi lamer..) nasib ko lah bilik dan nasib aku, suami n anak yg asyik kene selsema...mau taknye, naik berlobang besar idung aku ni selsema..nasib baik tak rompong jerk...jadi aku tahan badan aku ni dari mandi tuk mengemas bilik tu...buat aper aku mandi kalo aku tau aku mandi habuk dl btul x?
n ptg Sabtu mcm biasela rutin mingguan...balik kg. suami aku yg tak berapa nk kg...(Tmn Panglima Pak, Sempang Merlimau)...citer cam nun jauh disana...taklah dkt jerk tapi kalo jln kaki tu jauhla...so berkampung di rumah PIL sampai Ahad malam...malam Ahad blik rumah n anak aku paling suka mcm dh lamer sgt tak jumpe nenek die yg baru 1 hari ditinggalkan...gaya mcm 100 tahun k...melalak2 bagai tak nak masuk tdo sbb nak tdo ngan nenek...wat panas ati ngan telinga aku jerk...jadi aku pekakkan telinga aku tangkap trs masuk blik n kunci trs...ha padan muka ko...ssh sgtkan...*evil grin*...so tamatlah sudah Sabtu n Ahad...


hari ni plak aku mcm biasela...g kje tapi ader plak perhimpunan SUK yg sajer nk bagi perang muka....hahaha...ko raserkan...asyik nk dok ofis jerk kan...ader ke patut sampai kul 10 lebih pun blom habis lagi...naik berpeluh dari atas sampai bawah...tahankan ajer le...pastu ble dh abih aku ni sbgai penumpang tegar menumpangla kete kawan aku...bile dh parking tu kene le kuar dari parking tuk blik ofiskan...jadi kitorg bertiga ni tggulah dlm kete sbb kakitangan kerajaan ni nk ckp camner yerk...ader moral ke tidak ntah...langsung tak nk bg kitorg kuar....geram pun ader sakit ati pun ader n macam2 lagi la...jadi ble ader chance nk kuar tu cecptla kitorg blah dr situ g makan nun jauh di Akademi Kastam...(inilah peluang yg dinantikan *evil grin*)...abih mkn dh kul 11 selamber aku msk ofis tanpa rasa bersalah...huahuahua...ofis itu bapakku yg punya...ini statement kalo PM dgr mampos aku difiredkan...oklah...aku nak wat keje...malas lagi aku nk membebel...


*


*


*


*


tatatititutu...

0 comments:

Catat Ulasan

LinkWithin

Free Personal signatures - cool!

TEXTAREA_ID